«انیس نقاش» صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان بود
کد خبر: 3955757
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

«انیس نقاش» صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان بود

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت «انیس نقاش» تأکید کرد: او که صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان محسوب می‌شد، عمر با برکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد.

به گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
 
خبر درگذشت مبارز و مجاهد نستوه «انیس نقاش» باعث تأسف و تأثر فراوان گردید. آرمان فلسطین و قدس شریف، جغرافیای فکر و اندیشه این شخصیت برجسته جهان اسلام و مقاومت را فرا گرفته بود. وی که صدایی رسا برای آزادگان و مستضعفان جهان محسوب می‌شد، عمر با برکت خود را در راه دفاع از مظلومان سراسر جهان وقف کرد و لحظه‌ای از مبارزه فکری، فرهنگی و رسانه‌ای برای برافراشتن پرچم ستمدیدگان غافل نشد.
 
پشتیبیانی و حمایت‌های شجاعانه انیس نقاش از حقوق ملت ایران در برابر جبهه جهانی استکبار، از نقاط برجسته کارنامه اوست که از یاد و خاطر ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان محو نخواهد شد.
 
اینجانب درگذشت این مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر را به دوستان، بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند شکور برای ایشان علو درجات و غفران واسعه را مسئلت دارم.
 
محسن قمی
5 اسفند 99»
 
گفتنی است، انیس نقاش، مسئول مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی «الامان» و تحلیلگر سرشناس لبنانی، روز گذشته، 4 اسفندماه بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام
captcha