بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3955964
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران در ماه مبارک رمضان

اداره اوقاف قدس اشغالی از بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران در ماه مبارک رمضان

به گزارش ایکنا به نقل از صحافتی، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که تمام بخش‌های مسجدالاقصی آماده استقبال از ماه مبارک رمضان هستند و این مسجد به روی تمام نمازگزاران بازگشایی خواهد شد.
این اداره از همه مردم بیت‌المقدس و دیگر مناطق فلسطین خواست تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند تا از میزان ابتلا به این بیماری تا حد زیادی کاسته شود.
اداره اوقاف قدس همچنین از نمازگزارانی که به مسجدالاقصی می‌آیند نیز خواست تا همه تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.
مسجدالاقصی ماه رمضان سال گذشته به دلیل بیماری کرونا به طور کامل به روی نمازگزاران بسته بود و تنها کارمندان و نگهبانان مسجد می‌توانستند مراسم شب‌های احیا را در این مسجد به پا داشته و نماز اقامه کنند.
در همین راستا اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرده بود که بسته شدن مسجدالاقصی در ماه رمضان ۲۰۲۰ به دلیل تدابیر بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا بوده و این نخستین‌بار در دوران اخیر بود که مسجدالاقصی بسته شد.
اما امسال ده‌ها هزار فلسطینی به ویژه فلسطینیان کرانه باختری با شور و شوق خاصی در انتظار بازگشایی مسجدالاقصی هستند تا نمازهای جماعت را باشکوه‌تر از گذشته در آن به پا داشته و شب‌های ماه رمضان را احیا بگیرند.
انتهای پیام
captcha