تصویر خانه ساخته شده روی یک مسجد در مصر جنجال‌برانگیز شد
کد خبر: 3957512
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

تصویر خانه ساخته شده روی یک مسجد در مصر جنجال‌برانگیز شد

تصویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی در مصر با عنوان ساخت خانه‌ای روی یک مسجدی منتشر کردند، بحث و جدل گسترده‌ای در این کشور برانگیخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، تصویری که در شبکه‌های اجتماعی مصر  از خانه‌ای ساخته شده در بالای مسجدی در استان بحیره در شمال مصر منتشر شده، بحث و جدل گسترده‌ای برانگیخت.

عادل عباسی، رئیس شورای محلی شهر رحمانیه در استان بحیره، اعلام کرد که آنچه در مورد ساخت یک مسجد جدید با خانه‌ای روی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به ساختمانی است که سال 2009 ساخت آن آغاز شده و در سال 2011 به اتمام رسیده است و چنانکه برخی ادعا می‌کنند این آپارتمان در بالای مسجد ساخته نشده است. 

یک منبع در دادستانی کل البحیره گفت: ما به محض پخش تصویر خانه ساخته شده در بالای مسجد، موضوع را پیگیری کردیم و مشخص شد که در سال 2011 ساخته شده است. وی افزود در این منطقه مردم بنایی مسجد مانند را زیر خانه‌های خود می‌سازند که آن را زاویه می‌نامند و معتقدند این بنا به زندگی آنها برکت می‌دهد.

وی گفت: وضعیت این ساختمان‌ها طبق قوانین و مقررات قانونی است و در مراحل قانونی ساخت و ساز ، هیچ کس بر دیگران ارجحیت داده نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha