توصیه رهبر معنوی بوداییان به تزریق واکسن کرونا
کد خبر: 3957901
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

توصیه رهبر معنوی بوداییان به تزریق واکسن کرونا

«دالایی لاما» رهبر بوداییان تبت که از ژانویه سال 2020، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، در قرنطینه به سر می‌برد، امروز پس از گذشت بیش از یک سال، برای تزریق واکسن کرونا از محل زندگی خود خارج شد.

توصیه رهبر معنوی بوداییان به تزریق واکسن کرونا

به گزارش ایکنا به نقل از timesnownews، دالایی‌لامای 86 ساله روز شنبه، در شهر «تارامشالا» پایتخت ایالت «هیماچال پرادش» در هند، جایی که اکنون در آن اقامت دارد، اولین دوز از واکسن کووید-19 را دریافت کرد.

وی سپس به مدت نیم ساعت، تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت تا پزشکان اطمینان حاصل کنند که بدنش هیچ‌گونه واکنش منفی نسبت به تزریقِ این واکسن، از خود نشان نداده است.

دالایی لاما، پس از انجام واکسیناسیون در صحبت‌هایی کوتاهی گفت: این تزریق برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی در بدن بسیار مفید و خیلی خوب است. سایر افراد و بیماران درگیر کووید-19 نیز باید برای سلامتی بیشتر بدن خود، این اقدام را انجام دهند. من تزریق واکسن را انجام دادم و می‌خواهم بگویم تعداد بیشتری از مردم باید شجاعت انجام واکسیناسیون را داشته باشند. 
دالایی لاما با 86 سال سن، از ژانویه سال 2020 یعنی ابتدای شیوع بیماری کرونا ‌در قرنطینه به سر می‌برد و امروز پس از گذشتِ بازه زمانی بیش از یک‌سال، برای نخستین‌بار، از محل زندگی خود برای تزریق واکسن بیرون آمد.

مرحله دوم واکسیناسیون کووید-19 در هند از اول ماه مارس برای افراد بالای 60 سال و نیز افراد بالای 45 سال که مبتلا به بیماری هستند، آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha