اختتامیه جشنواره ملی قرآن دانشجویان سال آینده برگزار می‌شود
کد خبر: 3958358
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
محمدعلی‌نژاد:

اختتامیه جشنواره ملی قرآن دانشجویان سال آینده برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به مشکلات به وجود آمده در برگزاری آزمون بخش معارفی سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور گفت: این مشکلات باعث شد تا زمان‌بندی برگزاری مراسم اختتامیه به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود.

روح الله محمدعلی نژاد، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

روح‌الله محمدعلی‌نژاد، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در آزمون بخش معارفی این دوره از مسابقات مشکلاتی به لحاظ فنی به وجود آمد و به تبع هنوز نفرات برگزیده این بخش از جشنواره مشخص نشده است، لذا مراسم اختتامیه جشنواره به فروردین 1400 موکول شد.

وی افزود: برگزاری مراسم اختتامیه منوط به این است که تمام فرایند جشنواره به پایان رسیده باشد، در صورتی که هنوز نتایج بخش معارفی مشخص نشده و پس از اعلام نتایج هم باید فرصتی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بگیرد تا اگر اعتراضی یا انتقادی دارند آن را به کمیته‌های مربوطه ارائه دهند. لذا پس از طی این فرایندها مراسم اختتامیه بعد از تعطیلات نوروزی برگزار خواهد شد.

محمدعلی‌نژاد در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات به وجود آمده در بحث آزمون بخش معارفی گفت: در زمان برگزاری آزمون معارفی یک مشکل فنی به وجود آمد و متأسفانه برخی از شرکت‌کننده‌ها که در زمان‌های دوم و سوم اعلام شده برای آزمون وارد سایت شده بودند، موفق به ذخیره برگه آزمون خود نشدند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد:‌ در جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها مقرر شد برای دوستانی که آزمون آنها ذخیره نشده است یک آزمون دیگر برگزار شود تا بر اساس یک سهمیه نفرات راه‌یافته به مرحله فینال این آزمون مشخص شوند تا بتوانیم برگزیده‌ها را به مرحله نهایی اعلام کنیم.

وی بیان کرد: آزمون افرادی که برگه آنها ذخیره نشده است 19 اسفندماه برگزار می‌شود و به احتمال زیاد مرحله فینال آزمون بخش معارفی نیز یک هفته بعد از اعلام نتایج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha