خزعلی حمله تروریستی در مسیر زائران عراقی را اقدامی بزدلانه خواند
کد خبر: 3958478
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

خزعلی حمله تروریستی در مسیر زائران عراقی را اقدامی بزدلانه خواند

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن بزدلانه خواندن اقدام تروریستی در مسیر حرکت زائران امام موسی کاظم(ع) در شمال بغداد تصریح کرد: رزمندگان الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق برای درهم شکستن تروریسم تکفیری از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش ایکنا به نقل عراق نیوز، قیس الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به حادثه حمله تروریستی به زائران حرم امام موسی کاظم(ع) طی پیامی در توییتر با بیان اینکه که توان عراقی‌ها برای درهم شکستن تروریسم تکفیری‌ها و حامیانشان بیشتر خواهد، گفت: در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) با این امام همام تجدید پیمان می‌کنیم که این حملات بزدلانه بر حرکت زائران هرگز تأثیری نخواهد گذاشت و توان، اراده و اصرار ما بر محو تروریسم تکفیری‌ و حامیان آنها بیشتر خواهد شد.

خزعلی افزود: رزمندگان الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی باندهای تروریستی را شناسایی کرده و برای ریشه کن کردن آنها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 بر اثر انفجار یک نارنجک دستی که شامگاه دوشنبه، 18 اسفند در نزدیکی پل «الأئمه» در مسیر زائران امام موسی کاظم(ع) رخ داد، ۱۰ نفر زخمی شدند. نیروهای امنیتی، يك نفر كه مشکوک به پرتاب این نارنجک دستی بود، را بازداشت کردند.

همچنین، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که در مسیر زائران امام موسی بن جعفر(ع) در کاظمیه انفجاری تروریستی رخ داده است.

پل الائمه منطقه «الاعظمیه» را در بغداد به کاظمین متصل می‌کند و زائران از آن برای رسیدن به حرم حضرت امام موسی کاظم (ع) استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha