آموزش مجازی قرآن با حضور احمد ابوالقاسمی در بنگلادش
کد خبر: 3959752
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

آموزش مجازی قرآن با حضور احمد ابوالقاسمی در بنگلادش

رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش با همکاری مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دارالقرآن اروپا، کارگاه مجازی تخصصی قرائت قرآن کریم برگزار می‌کند.

به گزارش ايكنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کارگاه قرآنی از امروز، 25 اسفندماه آغاز می‌شود و به مدت سه روز تا پنج‌شنبه، 28 اسفند ادامه دارد.

ساعت برگزاری کارگاه 14 به وقت تهران و 16:30 به وقت داکا(پایتخت بنگلادش) اعلام شده است و در آن احمد ابوالقاسمی، قاری برجسته کشورمان حضور خواهد یافت.

احمد ابوالقاسمی متولد سال ۱۳۴۷ در تهران، دارای مدرک درجه یک تلاوت قرآن معادل مدرک دکترا و همچنین مدرک درجه یک آموزش تلاوت قرآن معادل مقطع دکتراست.

کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی(1371)، رتبه سوم مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه(1371)،‌ رتبه اول مسابقات سراسری قرآن کریم جانبازان کشور(1370)، برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم(تجوید، صوت و لحن و...) از سال 1368 تاکنون در مساجد و مراکز قرآنی متعدد و سفرهای تبلیغی به کشورهای انگلیس، هلند، بلژیک، اتریش، یوگسلاوی، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا، استرالیا، مقدونیه، آلبانی، عربستان، قزاقستان و مالزی به منظور اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله فعالیت‌های این استاد برجسته علوم قرآنی است.

آموزش مجازی قرآن با حضور احمد ابوالقاسمی در بنگلادش

انتهای پیام
captcha