هشدار نسبت به اقدامات صهیونیستی علیه مسجدالاقصی در ماه رمضان
کد خبر: 3962294
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

هشدار نسبت به اقدامات صهیونیستی علیه مسجدالاقصی در ماه رمضان

یکی از متوليان مسجدالاقصی نسبت به اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان هشدار داد و جلوگیری از این اقدامات پیش از فوت وقت را خواستار شد‌.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنادی الحلوانی هشدار داد که مسجدالاقصی پس از فراخوان گروه‌های معبد موهوم هیکل برای حمله گسترده به این مکان مقدس در «روز قدس عبری» یعنی ۲۸ رمضان پيش رو، در معرض خطر بزرگی قرار دارد.

وی افزود: این فراخوان در راستای تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در جهت تقسیم زمانی این مسجد و تخصیص روز شنبه به عبادت یهودیان صادر شده است.

الحلوانی در ادامه افزود: این مسئله علاوه بر تقسیم مکانی مسجدالاقصی و جداسازی مصلای باب الرحمه و صحن شرقی از مسجدالاقصی و تلاش برای ساخت معبد موهوم هیکل برای عبادت یهودیان است.

گروه‌های صهیونیستی موسوم به معبد هیکل در فراخوانی از جوانان و مدارس دینی یهودی خواسته‌اند تا در کنفرانس بررسی چگونگی حمله گسترده هزاران یهودی به مسجدالاقصی در روز قدس عبری که مصادف با ۲۸ ماه رمضان است، شرکت کنند.

این کنفرانس امروز یکشنبه، یعنی ۳۵ روز قبل از روز موعود صهیونیست‌ها برای حمله به مسجدالاقصی برگزار می‌شود و قرار است خاخام‌ها و برخی وزرای رژیم صهیونیستی در آن سخنرانی کنند.
انتهای پیام
captcha