جنبش بحرینی: روح انقلاب زنده شده است
کد خبر: 3962505
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

جنبش بحرینی: روح انقلاب زنده شده است

جنبش وفا بحرین با تأکید بر اینکه نسل جدید این کشور ادامه انقلاب تا تحقق اهداف آن را اعلام کردند، گفت که تظاهرات جمعه خشم در حمایت از اسرای در بند رژیم آل خلیفه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار، جنبش اسلامی وفا بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که حضور مردم در راهپیمایی اعلام حمایت و همبستگی با زندانیان در زندان‌های رژیم آل خلیفه، روح انقلاب را از نو در سراسر این کشور زنده کرده است.
در بیانیه جنبش وفا آمده است: ما فرزندان نسل جدید را دیدیم که مشعل انقلاب را در میادین بحرین به دست گرفته‌اند و ادامه انقلاب را تا تحقق اهداف بزرگ آن اعلام می‌کنند.
این جنبش تأکید کرد: این درخشش جدید در میادین بحرین یک پیروزی راهبردی بزرگ است که نخست به لطف خدا و سپس مقاومت ملت و خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های شهدا و تبعیدی‌ها حاصل شده است و البته که حماقت‌های بزرگ حکومت بحرین و اشتباهات آن در محاسبات سیاسی و برداشت‌های نادرست آن از واقعیت‌های داخلی و بین‌المللی پیروزی ملت را تقویت کرد.
جنبش وفا بحرین همچنین درباره تلاش‌های رژیم آل خلیفه برای دور زدن حقوق سیاسی ملت و خواسته آن برای آزادی بی‌قید و بند همه زندانیان هشدار داد و از عموم ملت بحرین خواست برای دور دیگری از برپایی تظاهرات اعلام وفاداری به زندانیان و اهداف انقلاب آماده شوند و در راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از اسرا که جمعه پیش رو برگزار خواهد شد، حضور فعال داشته باشند تا رژیم آل خلیفه از عقب‌نشینی ملت مأیوس شود.
انتهای پیام
captcha