بستری ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد
کد خبر: 3962979
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

بستری ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به بستری ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان گفت: اکثر کودکان درگیر این بیماری، قربانی بی‌توجهی والدین هستند، زیرا از طریق پدر یا مادر خود مبتلا شده‌اند.

ستری شدن ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 18 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند مراجعه افراد به مراکز درمانی استان به صورت چشمگیری افزایش یافته است، اظهار کرد: بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد به ۳۳۲ تن رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۵۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

نوری شادکام با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان، افزود: در شبانه روز گذشته، ۹۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند. در حال حاضر ۳۵ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی تأکید کرد: با توجه به خطر کرونای جهش یافته انگلیسی، از والدین انتظار داریم مراقب سلامتی فرزندان خود باشند، چراکه اکثر کودکانی که درگیر این بیماری شدند، قربانی بی‌توجهی والدین خود هستند، زیرا از طریق پدر یا مادر خود مبتلا شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: روند مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها، افزایشی است، به همین دلیل از مردم خواهشمندیم بیماری کرونا را جدی گرفته و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.           

انتهای پیام
captcha