شناسایی جلسات خانگی با اجرای طرح «خانواده قرآنی من»
کد خبر: 3963727
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

شناسایی جلسات خانگی با اجرای طرح «خانواده قرآنی من»

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیان جاوید شهرستان اسلامشهر و قاری قرآن کریم از اجرای طرح «خانواده قرآنی من» در سطح جنوب غرب استان تهران به منظور شناسایی و توسعه جلسات قرآن خبر داد.

غلامحسین جهانگیری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت «بیان جاوید» شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این خبر گفت: طرحی با عنوان «خانواده قرآنی من» از سوی مؤسسه با همکاری مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان رقم می‌خورد، افزود: این طرح به منظور احیای جلسات خانگی قرآن، تهیه بانک اطلاعاتی و همچنین شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی و توسعه آن انجام خواهد شد.

جهانگیری با ابراز گلایه از اینکه جلسات قرآنی بسیاری در منازل به صورت فامیلی در حال برگزاری است که بدون پشتیبانی و تغذیه محتوایی فعالند، اضافه کرد: جلسات خانگی حتی با حداقل سه نفر (پدر و مادر و فرزند) می‌توانند مشخصات شامل نشانی، شماره همراه و تصویری از این جلسه را از طریق واتساپ به شماره 09126055059 ارسال کنند.

این قاری قرآن اظهار کرد: همچنین خانواده‌ها می‌توانند پس از دریافت و تکمیل، فرم مربوطه را به نمایندگان و یا سرگروه‌هایی اجرایی این طرح در هر منطقه و محله تحویل دهند. طرح خانواده قرآنی من در سطح جنوب غرب استان تهران شامل اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha