اعلام ویژه‌‌برنامه‌های مجازی آستان مقدس عباسی در ماه رمضان
کد خبر: 3963968
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

اعلام ویژه‌‌برنامه‌های مجازی آستان مقدس عباسی در ماه رمضان

شعبه خطابه حسینی آستان مقدس عباسی با اعلام برنامه‌های مجازی رمضانی این آستان ویژه بانوان از فراهم شدن امکان مشارکت تمام گروه‌های سنی در این برنامه‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، برنامه رمضانی ویژه بانوان که از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، با هدف بهره بردن از فیوضات این ماه پرفضیلت برگزار خواهد شد.
 
تغرید التمیمی، مسئول شعبه خطابه حسینی آستان عباسی در این زمینه گفت: این برنامه از جمله فعالیت‌های شعبه برای بزرگداشت ماه مبارک رمضان است و امکان مشارکت همه بانوان در تمام گروه‌های سنی در این برنامه از طریق پر کردن فرم اینترنتی فراهم شده است.
 وی افزود: این برنامه دارای بخش‌های مختلفی است که مهمترین آنها عبارت است از:
-  شرکت در ختم قرآن رمضانی اینترنتی با قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم
- برگزاری مسابقه اینترنتی روزانه در موضوعات قرآنی، عقیدتی، فقهی، ادبی، سیره معصومین(ع)، تاریخی و اخلاقی
- توضیح مفاهیم قرآنی در آیات قرآن کریم
- برگزاری مسابقه حفظ دعای افتتاح که از حضرت حجت ابن الحسن، امام زمان(عج) وارد شده است.
التمیمی درباره جوایز این مسابقات نیز تصریح کرد: به برندگان در مسابقه حفظ دعای افتتاح جوایزی اهدا می‌شود و خواهران شرکت‌کننده در سایر بخش‌های برنامه نیز گواهی شرکت کسب خواهند کرد.
 
شعبه خطابه حسینی آستان عباسی هرساله در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت شب‌های احیا و روزهای ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند. اما امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا و توصیه مرجعیت دینی عراق و مسئولان بهداشت کشور عراق برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha