آمریکا 60 داعشی دیگر را به جمع شبه نظامیان در سوریه ملحق کرد
کد خبر: 3964174
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

آمریکا 60 داعشی دیگر را به جمع شبه نظامیان در سوریه ملحق کرد

آمریکا از طریق سه بالگرد 60 تروریست دیگر داعش را از زندانی در الحسکه سوریه به میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور منتقل کرد تا به یک گروه شبه نظامی تحت کنترل آن ملحق شود.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نظامیان اشغالگر آمریکایی با هدف سرمایه‌گذاری مجدد روی گروه‌های تروریستی و استفاده از آنها برای پیاده کردن نقشه‌های واشنگتن در منطقه، ده‌ها تروریست داعشی را از زندان‌های تحت کنترل شبه نظامیان مورد حمایت خود در استان الحسکه به میدان نفتی العمر در شرق استان دیرالزور منتقل کرد.

منابع محلی گزارش دادند: دو بالگرد مخصوص انتقال نظامیان اشغالگر آمریکایی به همراه یک بالگرد آپاچی، 60 تروریست داعش را با هماهنگی شبه نظامیان گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) از زندان‌های شهر الحسکه به میدان نفتی العمر منتقل کردند.

این تروریست‌ها پس از گذراندن دوره‌های آموزشی از سوی نظامیان اشغالگر آمریکایی به شرق دیر الزور منتقل شدند تا به گروه موسوم به جیش العشائر که تحت نظارت نظامیان اشغالگر آمریکایی به فرماندهی احمد الخبیل ملقب به ابوخوله است، ملحق شوند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی پنجشنبه گذشته نیز پنجاه تروریست داعشی را از پایگاه الشدادی در جنوب استان الحسکه به میدان نفتی العمر در شرق دیر الزور منتقل کردند تا مجدداً از آنها برای انجام عملیات‌های تروریستی در داخل خاک سوریه استفاده شود.

انتهای پیام
captcha