بچه‌های مسجدی منبرهای ادبی را در «میهمانی خدا» ببینند
کد خبر: 3964427
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

بچه‌های مسجدی منبرهای ادبی را در «میهمانی خدا» ببینند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مجموعه برنامه‌های «میهمانی خدا» و مسابقه کتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها» را به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، مجموعه برنامه‌های «میهمانی خدا» ویژه ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با اجرای اسماعیل آذر مجری کارشناس برنامه‌های ادبی هر شب در بستر فضای مجازی برای علاقه‌مندان به این عرصه اجرا و پخش می‌شود.

این برنامه با بهره‌گیری از مضامین دینی، تحفه‌ای متفاوت برای افرادی است که در ایام قبل از کرونا و شب‌های ماه رمضان عادت داشتند در مساجد حضور یابند و از منابر استفاده کنند؛ در این راستا میهمانی خدا تلاش می‌کند در قالبی متفاوت قطعات ادبی کوتاه با محتوای قرآنی - حدیثی را که از جنبه‌های ادبی نیز برخوردارند بررسی کند؛ چراکه بُن‌مایه بخش عظیمی از ادبیات گران‌سنگ فارسی منبعث از این مضامین است.

برنامه میهمانی خدا، هر شب ساعت 21 علاوه بر پخش در سامانه بچه‌های مسجد، از طریق پیام‌رسان «گپ» و همچنین صفحه اینستاگرام به این نشانی قابل دریافت است؛ ضمن اینکه با رایزنی با رسانه ملی نیز این برنامه از آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

 

بچه‌های مسجدی منبرهای ادبی را در «میهمانی خدا» ببینند

 

مسابقه کتابخوانی «رمضان، ماه فرصت‌ها»

همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محور کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها» اقدام کرده است. این اثر، مجموعه توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان است که توسط مصطفی طاهری تهیه و تدوین شده است.

این مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی شده و علاقه‌مندان از 25 فروردین تا پایان خرداد 1400 می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد در این مسابقه شرکت کنند. به نفرات برتر نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha