آغاز بیست و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن در دبی
کد خبر: 3964461
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

آغاز بیست و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن در دبی

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی با نام جایزه بین‌المللی قرآن دبی از امروز چهارشنبه، 25 فروردین آغاز می‌شود.

آغاز بیست و چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن در دبی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الخلیج، بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی که به همت نهاد جایزه بین‌المللی قرآن دبی برگزار می‌شود، از امشب در سالن هم‌اندیشی فرهنگ و علوم دبی آغاز می‌شود.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور امور فرهنگی و انسانی حاکم دبی و رئیس کمیته برگزاری این مسابقات گفت: امسال این مسابقه با مشارکت اتباع کشورهای عربی و اسلامی و دیگر مسلمانان سراسر دنیا که البته مقیم در امارات باشند، برگزار می‌شود، آن هم پس از اینکه از سوی مقامات ذی‌صلاح کشورشان به عنوان نماینده آنها در مسابقه تأیید رسمی شوند.

او ابراز امیدواری کرد که این دوره مسابقات که با نام «حمدان بن راشد آل مکتوم» برگزار می‌شود(معاون حاکم دبی  که در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ درگذشت) مانند دوره‌های قبلی به شکل موفق برگزار شود.

این مسابقه تحت نظارت و پشتیبانی محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر (رئیس مجلس وزیران) و نایب‌رئیس امارات متحده عربی و همچنین حاکم دبی برگزار می‌شود که مؤسس و ناظر جایزه بزرگ دبی است.

بوملحه از شهروندان و افراد مقیم امارات خواست در طول ایام مسابقه برای استماع و تلاوت قرآن کریم و بهره‌مندی از فضای برگزاری این مسابقه، با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی به سالن مسابقه بیایند و با حفظ فاصله اجتماعی در مکان‌های مشخص بنشینند.

انتهای پیام
captcha