پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی ویژه بانوان برگزار می‌شود
کد خبر: 4010066
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دبی ویژه بانوان برگزار می‌شود

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی ویژه بانوان بیستم تا بیست و هفتم نوامبر 2021 (29 آبان تا 6 آذر) در سالن فرهنگ و علوم دبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، مؤسسه جایزه بین المللی قرآن کریم دبی اعلام کرد که مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ویژه بانوان موسوم به مسابقات شیخه فاطمه بنت مبارک را که بیستم تا بیست و هفتم نوامبر 2021 (29 آبان تا 6 آذر) در سالن فرهنگ و علوم دبی برگزار می‌شود، به پایان رساند.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور امور فرهنگی و بشردوستانه حاکم دبی و رئیس کمیته برگزاری مسابقات جایزه دبی، مسابقه شیخه فاطمه بن مبارک را یکی از مسابقات اصلی نهاد خواند و گفت: این مسابقه به پاس قدردانی از شخصیت شیخه فاطمه بنت مبارک، مادر امارات و نقش مهم و پیشگام او در حمایت و تشویق حافظان کتاب خدای متعال و اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه در بسیاری از کشورهای عربی و جهان اسلام که از سوی او حمایت می‌شود، مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی افزود: همه کمیته‌ها و تیم‌های کاری این جایزه خود را برای این رویداد قرآنی آماده کردند که در آن بانوان حافظ قرآن بیش از 40 کشور و جامعه اسلامی در دنیا موافقت خود را برای شرکت در آن اعلام کرده‌اند و این تعداد طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

ورود شرکت‌کنندگان به کشور در روزهای هفدهم، هجدهم و نوزدهم نوامبر ماه(26 تا 28 آبان ماه) آغاز می‌شود و کمیته داوران بین‌المللی متشکل از داوران ارشد با تجربه در زمینه قضاوت مسابقات بین‌المللی برگزیده شده است؛ به اضافه کمیته دیگری که تخصصی در زمینه سنجش ابتدایی شرکت‌کنندگان در مسابقه دارد و آنها را در بدو ورود به امارات از جهت مطمئن شدن بابت اینکه حافظ قرآن کریم هستند، امتحان می‌کند.

انتهای پیام
captcha