پویش همگانی حفظ «سوره انسان» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3964464
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

پویش همگانی حفظ «سوره انسان» در یزد آغاز شد

مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از آغاز پویش همگانی حفظ سوره انسان با عنوان «ضیافت بهاری» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

قخدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پویش همگانی حفظ با عنوان «ضیافت بهاری» از سوی این خانه قرآن آغاز شد.

وی ادامه داد: این پویش با محوریت سوره مبارکه انسان و به منظور حفظ، تدبر و انس بیشتر با این کتاب آسمانی به صورت مجازی اجرایی خواهد شد.

سلطانی با اشاره به نحوه شرکت در این پویش قرآنی بیان کرد: سحر هر روز یک آیه از سوره مبارکه انسان با ترجمه و تفسیر در کانال خانه قرآن یوسف زهرا(عج) به آدرس @dyosofezahra بارگذاری خواهد شد و شرکت کنندگان در پویش تا شب بَعد زمان دارند که آیه مورد نظر را حفظ کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه بدین ترتیب هرشب حفظ یک آیه تا آخر ماه مبارک ادامه خواهد داشت بیان کرد: در واقع با این پویش همگانی حفظ، علاقه‌مندان بعد از یک‌ ماه حافظ کامل سوره انسان(دهر) خواهند شد.

مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد از برگزاری مسابقه جامع حفظ سوره انسان پس از ماه مبارک رمضان با حضور شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: جوایز و طرح‌های ویژه‌ای برای برگزیدگان و شرکت‌کنندگان دوره در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha