محکومیت اختلال در سیستم صوتی مسجدالاقصی از سوی اسرائیل
کد خبر: 3964673
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

محکومیت اختلال در سیستم صوتی مسجدالاقصی از سوی اسرائیل

کمیته نمایندگان فلسطین در اردن خاموش کردن بلندگوهای مسجدالاقصی در روز اول ماه رمضان از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیالیوم، کمیته نمایندگان فلسطین در اردن خاموش کردن بلندگوهای مسجدالاقصی در روز اول ماه رمضان از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد که این سیاست‌های خصمانه به خدشه‌دار کردن احساسات مسلمانان در جهان منجر خواهد شد.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی این کمیته در روز چهارشنبه، محمد الظهراوی رئیس این کمیته اعلام کرد: مقامات اشغالگر اسرائیل در اولین روز ماه مبارک رمضان در بلندگوهای مسجدالاقصی اختلال ایجاد کردند و مانع از برپایی نماز مغرب و نماز تراویح شدند. 

این کمیته جنایات اشغالگران در نقض حریم مسجدالاقصی را محکوم کرد و نسبت به عواقب این سیاست تهاجمی هشدار داد.

الظهراوی تأکید کرد که این اقدامات، نشان‌دهنده تجاوز نژادپرستانه علیه مقدسات، آزادی عبادت و نقض آشکار منشورهای بین‌المللی حقوق بشر است.

این کمیته از جامعه جهانی خواست که برای جلوگیری از تجاوزات مستمر علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در بیت‌المقدس اشغالی، اقدام جدی انجام دهد.

همچنین محمود الهباش قاضی القضات فلسطین در بیانیه‌ای جنایت جدید نیروهای اشغالگر صهیونیست و حمله به مسجد‌الاقصی در زمان نماز عشاء و تراویح در اولین روز ماه رمضان و همچنین قطع سیم‌های برق بلندگوهای مناره مسجدالاقصی برای جلوگیری از پخش اذان از بلندگوها را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام
captcha