پویش بین‌المللی قرائت قرآن به نیابت از شهدای راه دفاع از فلسطین
کد خبر: 3964981
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌کند؛

پویش بین‌المللی قرائت قرآن به نیابت از شهدای راه دفاع از فلسطین

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب پویش بین‌المللی قرائت قرآن به نیابت از روح شهدای راه دفاع از فلسطین را همزمان با آغاز ماه مبارک راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR پویشی قرآنی با عنوان «اقرأ» برای قرائت قرآن را به نیابت از روح شهدای دفاع از فلسطین آغاز کرده است.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر انقلاب پویش «اقرأ» برای قرائت قرآن به نیابت از روح شهدای فلسطین را راه‌اندازی و مسلمانان عرب‌زبان در سراسر جهان را دعوت کرده، از طریق هدیه آیات قرآنی به روح شهدایی که در راه فلسطین جانشان را فدا کردند، در این پویش شرکت کنند و شعار #لنتلو_القرآن_لشهداء_فلسطين(برای شهدای فلسطین قرآن بخوانیم) را در شبکه‌های مجازی هشتگ کنند.

قابل ذکر است که این سایت هر روز نامی از یک شهید از کشورهای جهان اسلام و عرب را تا پایان ماه پیشنهاد می‌کند و از شرکت‌کنندگان نیز دعوت می‌کند که نام‌های دیگری از شهدای کشورهای خود را که در راه فلسطین به شهادت رسیده‌اند، پیشنهاد دهند.

پویش بین‌المللی قرائت قرآن به نیابت از شهدای راه دفاع از فلسطین

انتهای پیام
captcha