فراخوان مقاله مجله «تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث»
کد خبر: 3964996
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فراخوان مقاله مجله «تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث»

مجله تحقیقات کاربردی در حوزه قرآن و حدیث با کسب مجوز از وزارت ارشاد فعالیت خود را شروع نموده است و در حال انتشار و کسب امتیاز از وزارت علوم می باشد.

به گزارش ایکنا، این نشریه در سه محور پژوهشی شامل محور تربیتی، عرفانی و آسیب‌شناسی کاربردی فراخوان مقاله داده است. در محور تربیتی، اصول و مبانی تعلیم و تربیت با تاکید بر قرآن و حدیث، روش‌های تربیتی قرآن و حدیث، بررسی مکاتب تربیتی از منظر مسائل کاربردی و هر موضوعی که مرتبط با تعلیم و تربیت باشد و در محور عرفانی، موضوعات مختلف عرفانی از منظر قرآن و حدیث، آسیب‌شناسی عرفان‌های نوظهور و هر موضوعی که مرتبط با عرفان اسلامی باشد، قرار است در این نشریه مورد بررسی قرار گیرد.
 
در محور آسیب‌شناسی کاربردی نیز آسیب‌شناسی تحقیقات قرآن و حدیثی و هر نوع پژوهشی که به مسائل کاربردی سازی و آسیب‌شناسی مرتبط باشد مد نظر است.
 
این نشریه با رویکرد علمی – پژوهشی فعالیت دارد و پشتیبانی مالی تمام مراحل بر عهده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم می‌باشد و هزینه‌ای از نویسندگان مقالات دریافت نمی‌کند. همه مقالات نشریه، قبل از قرار گرفتن در فرآیند داوری، از طریق نرم افزار مشابهت یاب سمیم نور بررسی می‌­شوند.
 
لازم به ذکر است، این مجله به صاحب امتیازی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم دانشکده شاهرود، مدیر مسئولی داود صائمی و سردبیری ابراهیم ابراهیمی منتشر می‌شود. جهت  ارسال مقاله به نشریه به آدرس http://arq.quran.ac.ir مراجعه کنید.
انتهای پیام
captcha