رقابت 200 فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت ملایر
کد خبر: 3965114
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

رقابت 200 فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت ملایر

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر از رقابت 200 نفر از فرهنگیان ملایر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت در چهار رشته خبر داد.

رقابت 200 فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت ملایرمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان و فرهنگیان ملایر در سال جاری، اظهار کرد: این مسابقات امسال نیز با حضور پر شور فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این دوره از مسابقات حدود هشت هزار دانش‌آموز شرکت کردند، گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج‌البلاغه صحیفه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه آقایان و انشای نماز برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر با بیان اینکه دانش‌آموزان با ارائه آثار خود به‌صورت غیرحضوری با هم رقابت کردند، گفت: بعد از داوری رشته‌های مختلف هزار و 500 نفر در مرحله شهرستانی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی آثار رشته‌های مختلف از سوی داوران به‌صورت مجازی 90 دانش‌آموز حائز رتبه برتر و به مرحله استانی معرفی شدند، افزود: تنها رشته حفظ به‌صورت حضوری برگزار شد.

بیات گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که برگزیدگان رشته‌های مختلف در خردادماه سال جاری معرفی و برگزیدگان مرحله کشوری مشخص می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ملایر در ادامه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت بخش فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: این مسابقات نیز در چهار رشته حفظ، قرائت، نهج‌البلاغه و احکام برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات نیز به‌صورت مجازی برگزار شد، افزود: در این مسابقات در مرحله شهرستانی 200 نفر از فرهنگیان خانم و آقا شرکت کردند.

بیات گفت: از بین شرکت‌کنندگان فرهنگی نیز بعد از داوری برگزیدگان رشته‌های مختلف به استان معرفی شدند که پس از رقابت برگزیدگان در استان انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha