دبیر جشنواره «دانشگاهیان تاریخ‌ساز» در یزد منصوب شد
کد خبر: 3965352
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

دبیر جشنواره «دانشگاهیان تاریخ‌ساز» در یزد منصوب شد

محمدعلی سالاری به عنوان دبیر جشنواره «دانشگاهیان تاریخ‌ساز» در استان یزد منصوب شد.

دبیر جشنواره «دانشگاهیان تاریخ‌ساز» در یزد منصوب شدبه گزارش ایکنا از یزد، مهرداد توکلی، دبیرکل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز، در حکمی محمدعلی سالاری را به عنوان دبیر جشنواره «دانشگاهیان تاریخ‌ساز» استان یزد منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هنری حوزه دفاع مقدس در کشور است که مورد توجه ویژه دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و همچنین تشکل‌های دانشجویی است.

این رویداد هنری و ارزشی مستلزم برنامه‌ریزی و بکارگیری تجربه و همچنین ترویج و تقویت ادبیات دفاع مقدس و بازآفرینی رشادت‌ها و ایثارگری‌های خالصانه شهدا و رزمندگان در بین جامعه دانشگاهی و عموم مردم است. لذا به پیشنهاد معاونت محترم فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان و همچنین نظر به تعهد ارزنده جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی هنری، به موجب این حکم به عنوان «دبیر اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز استان یزد» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند حکیم و بهره‌گیری از تجربیات شخصیت‌های صاحب‌نظر، در انجام امور محوله و شرح وظایف اجرایی موفق باشید».

یادآور می‌شود، اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در دو سطح استانی و ملی با مشارکت حداکثری دانشجویان، کارمندان، استادان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آموزش عالی سراسر کشور در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha