ارتش همواره در کنار مردم و فرمانده کل قوا است
کد خبر: 3965548
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌ بوشهر:

ارتش همواره در کنار مردم و فرمانده کل قوا است

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌ بوشهر با اشاره به خدمات ارتش و یاری مردم در عرصه‌های مختلف گفت: ارتش همواره در کنار مردم و فرمانده کل قوا است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نیرو‌های مسلح استان بوشهر همزمان با 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، توان خود را در قالب رژه خودرویی به نمایش گذاشتند.

امیر نعمت‌الله صدقی، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌ بوشهر ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای انجام مأموریت در تمام عرصه‌های مورد نیاز آماده هستند و در دهه‌های اخیر همواره نقش خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده و خدمات خود را ارائه کرده‌اند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌ بوشهر در ادامه اظهار کرد: خدمات ارتش تنها منحصر به عرصه نظامی‌گری نیست و در زمینه‌های مختلف اعم از کرونا، رسیدگی به بحران‌ها و بازسازی مناطق آسیب‌دیده نیز حضور پر رنگ داشته‌اند.

امیر صدقی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از خلاقیت، نوآوری و دانش نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های دفاعی، نظامی و مقاومتی در کنار مردم و مسئولان به بهترین شکل انجام داده است.

وی با بیان اینکه ارتش همچنان با همه امکانات در خدمت مردم است، افزود: ارتش یکی از ارکان اساسی در پایداری امنیت ملی و همراهی با مردم و فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام
captcha