توزیع بیش از ۵۰۰ بسته غذایی در بین مردم زلزله زده گناوه
کد خبر: 3966516
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته غذایی در بین مردم زلزله زده گناوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم زلزله زده گناوه گفت: طی پنج روز اخیر ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین مردم شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین مردم زلزله زده گناوهغلامرضا حاجیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر از خدمات‌رسانی به بیش از 31 روستا خبر داد و گفت: از بدو وقوع زلزله شهرستان گناوه تا امروز به بیش از ۳۱ روستا آسیب دیده در گناوه و دیلم، خدمات‌رسانی شده است.
حاجیانی از توزیع چادر امدادی در بین مردم زلزله زده خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۲۸ دستگاه چادر امدادی در مناطق زلزله زده در بین مردم آسیب دیده توسط تیم های عملیاتی هلال احمر متشکل از ۸۳ نفر از پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر توزیع شده است.
وی اظهار کرد: همچنین طی پنج روز اخیر ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، توسط ۱۶ خودروی سنگین و سبک کمک دار در سطح شهر و روستاهای شهرستان‌های گناوه و دیلم توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در پایان گفت: از مردم مناطق زلزله زده قدردانی می‌کنیم که با سعه صدر خود ما را در خدمات‌رسانی مطلوبتر همراهی کردند.  
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha