سپاه پاسداران؛ تکیه گاهی برای نظام، رهبری و ملت
کد خبر: 3966525
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

سپاه پاسداران؛ تکیه گاهی برای نظام، رهبری و ملت

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) اهرم با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت:سپاه پاسداران اسلامی، تکیه گاهی برای نظام، رهبری و ملت است.

سلیمه بابایی‌نیا، مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) اهرم در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر امام راحل(ره)، برآمده از آرمان‌های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره کشورهای دنیا است.
 
بابایی‌نیا در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرویی مکتبی، ولایی و مردمی است که تکیه گاهی برای نظام، رهبری معظم و ملت عزیز بوده اند و برای ارتقاء نظام در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران همواره حافظ اسلام، قرآن و کیان جمهوری اسلامی ایران است و با حضور حماسی و قهرمانانه خود در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف جهادی همواره بازوی توانمند نظام اسلامی و مردم شریف ایران و همه مستضعفان جهان است.
 
مدیر مدرسه ریحانة النبی(س) همچنین اظهار کرد: بی‌تردید مبارزه خستگی ناپذیر و دلاورانه فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی، برگ زرینی در کارنامه پرافتخار فرزندان مکتب روح الله است.
 
بابایی‌نیا افزود: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان دلیر و همه پاسداران رشید میهن اسلامی  تبریک می‌گوییم و امیدوارم تا نیل به اهداف آرمانی که همان آزاد سازی قدس شریف و نجات ملت‌های مستضعف از استکبار و استعمار است، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «دامت برکاته» پیروز و سربلند باشید.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha