هدف‌گذاری تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان فارس در سال 1400
کد خبر: 3966143
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

هدف‌گذاری تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان فارس در سال 1400

مدیركل زندان‌های فارس با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌ نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، هدف‌گذاری سال 1400 زندان‌های استان را تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیركل زندان‌های فارس امروز، اول اردیبهشت‌ماه در بازدید از زندان فسا كه به‌منظور بررسی و ساماندهی وضعیت اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان انجام شد، بر ضرورت توجه به مباحث اشتغالزایی زندانیان تأكید كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری كردند كه باید همگی برای تحقق این شعار با استفاده از پتانسیل‌های موجود در سطح زندان‌های استان گام‌های مضاعف برداریم.

وی هدف‌گذاری سال 1400 زندان‌های فارس را تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان اعلام كرد و افزود: این آمادگی را داریم تا از ایده‌ها و نظرات سازنده همكاران در سطح استان برای تحقق اشتغال حداكثری زندانیان بهره جوییم.

بنابر این گزارش، مدیرکل زندان‌های فارس و مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان از قسمت‌های مختلف زندان فسا همچون واحدهای اشتغال و حرفه‌آموزی، گلخانه آموزش کشاورزی، باغ و بوستان در حال احداث، واحدهای در حال ساخت و همچنین اندرزگاه پذیرش زندان بازدید کردند و در خصوص ادامه روند پروژه‌های در حال ساخت و موانع موجود دستورات لازم صادر شد.

در ابتدای این بازدید نیز جلال زراعتی، رئیس زندان فسا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و ایجاد اشتغال مولد در بین زندانیان ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha