بررسی خدمات الکترونیک عمان در ساحت قرآن
کد خبر: 3966229
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

بررسی خدمات الکترونیک عمان در ساحت قرآن

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم سمینار مجازی «خدمات الکترونیکی سلطنت عمان در ساحت قرآن کریم» را بعد از ظهر امروز چهارشنبه، 1 اردیبهشت برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران امروز چهارشنبه سمیناری مجازی را با عنوان «خدمات الکترونیکی سلطنت عمان در ساحت قرآن کریم» برگزار می‌کند.

این وبینار در قالب اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در ایران با همکاری مرکز عالی مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران در بستر اینترنتی «زوم» و «اسکای روم» برگزار می‌شود.

دکتر احمد بن سعید بن خلیفه البوسعیدی، پژوهشگر قرآنی و مدیر وزارت اوقاف و امور دینی سلطنت عمان در این وبینار حضور دارد.

علی حسن نی؛ پژوهشگر قرآنی از دانشگاه شاهد، محمد هادی امین ناجی؛ پژوهشگر قرآنی دانشگاه پیام نور و محمدحسین حسنی، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نیز از دیگر سخنرانان و ناقدان حاضر در این وبینار خواهند بود.

این وبینار امروز چهارشنبه، 21 آوریل برابر با یکم اردیبهشت از ساعت دو بعد از ظهر به وقت عمان و دو نیم بعد از ظهر به وقت تهران آغاز می‌شود.

ورود به جلسه برای علاقه‌مندان از طریق لینک‌های زیر امکان‌پذیر است.

skyroom.online/ch/csir.ut/enter
zoom: meeting ID: 4495676356
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عمان و خبرگزاری ایکنا از جمله ارگان‌هایی هستند که در برگزاری این سمینار مجازی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha