مهلت شرکت در جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تمدید شد
کد خبر: 3966264
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

مهلت شرکت در جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تمدید شد

مهلت ارسال اثر و شرکت در هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» تا روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه مصادف با عید سعید فطر تمدید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه مرکزی هفتمین جشنواره فرهنگی، هنری «وقف؛ چشمه همیشه جاری»، ضمن سپاس از تمامی فرهیختگان و هنرمندانی که در موعد مقرر نسبت به ارسال اثر اقدام کرده‌اند، با توجه به تقاضای مکرر هنرمندان و در نظر گرفتن شرایط ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی‌های ناشی از این موضوع، در جهت حمایت از هنرمندان، تاریخ ارسال آثار را تا روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری مصادف با عید سعید فطر تمدید کرد. بدیهی است این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام یا ارسال اثر در مهلت مقرر نشده‌اند، می‌توانند با شرکت در بخش‌های خبر و رسانه، هنرهای تجسمی، عکاسی، فضای مجازی، خوشنویسی، ادبی، پژوهشی و چند رسانه‌ای تا پایان وقت اداری روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه با رجوع به سایت www.vaghffestival.ir نسبت به ثبت اثر خود اقدام کنند.

جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد و دبیرخانه هر بخش با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک استان تشکیل شده است.

دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

هنرمندان و اندیشمندان برای حضور در جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

راه‌های ارتباطی دیگری همچون صفحه جشنواره به نشانی vaghffestival@ در شبکه‌های اجتماعی و شماره‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۶۴۸۷۲۶۱۶-۶۴۸۷۲۶۴۸ برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» ایجاد شده است.

دبیرخانه مرکزی جشنواره هفتم مستقر در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، با نزدیک شدن به فرصت پایانی برای ارسال آثار، این جشنواره داوران خود را در رشته‌های مختلف شناخت.

در بخش «خبر و رسانه» که دبیرخانه آن در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است، محمدصادق حاتمی، رحمان فغان و سیدمهدی محمودآبادی داوری رشته گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی را بر عهده خواهند داشت.

در رشته گزارش تصویری عکس نیز علیرضا عطاریانی، رسول اولیازاده و ابوالفضل حسن‌پور به داوری آثار خواهند پرداخت. در رشته تولیدات خبری مکتوب نیز مصطفی انتظاری هروی، علی پاکباز خسروشاهی و محمد قربانی آثار شرکت‌کنندگان را داوری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha