مقاومت فلسطین در برابر توطئه‌های صهیونیسم یکپارچه است
کد خبر: 3966334
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
حماس و جهاد اسلامی:

مقاومت فلسطین در برابر توطئه‌های صهیونیسم یکپارچه است

مقامات ارشد حماس و جهاد اسلامی فلسطین طی نشستی در غزه بر انسجام مقاومت فلسطین و لزوم وحدت ملی فلسطین برابر توطئه‌های صهیونیستی تأکید کردند.

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین برابر توطئه‌های صهیونیسم یکپارچه است

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی (سما)، حماس و جهاد اسلامی بر انسجام جبهه مقاومت و لزوم وحدت صفوف ملت فلسطین در حمایت و تقویت گزینه مقاومت تأکید کردند.

هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه‌شنبه، 31 فروردین به دیدار رهبران حماس رفتند تا انتخاب اعضای دفتر سیاسی جدید حماس و کمیته اداری آن را به این جنبش تبریک گویند.

بر اساس بیانیه مشترکی که پس از این دیدار منتشر شده است، رهبران حماس و جهاد اسلامی در فضایی مثبت و دوستانه به مسائل مختلف از جمله توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها و در رأس آن در میدان مقاومت و مقابله با نقشه‌های اسرائیل و عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم اشغالی پرداختند.

در این بیانیه آمده است: حماس و جهاد اسلامی بر انسجام جبهه مقاومت و ضرورت حمایت از پروژه مقاومت و رویارویی و آمادگی برای مقابله با همه چالش‌ها و همچنین ضرورت حمایت از مقاومت در همه زمان‌ها و موقعیت‌ها تأکید کردند.

مقامات حماس و جهاد اسلامی همچنین با پرداختن به اوضاع سیاسی و میدانی فلسطین، مقاومت نگهبانان و مسئولان مسجدالاقصی از این مکان مقدس و اهالی قدس در برابر نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای الحاق و یهودی‌سازی مناطقی از قدس از جمله الشیخ جراح و غیره را ستودند.

ریاست هیئت اعزامی از جنبش جهاد اسلامی را خالد البطش، عضو دفتر سیاسی این جنبش برعهده داشت که به همراه  اعضایی از فرماندهان میدانی و سازمان جهاد اسلامی در استان شمال نوار غزه به دیدار مقامات ارشد حماس رفتند.

فتی حماد، سهیل الهندی و شماری از فرماندهان میدانی و سازمانی و مسئولین حماس از هیئت جهاد اسلامی استقبال کردند.

مخالفت جنبش جهاد اسلامی برای حضور در انتخابات فلسطین در سایه تداوم اشغالگری در شرایطی که دیگر گروه‌های فلسطینی آمادگی خود را برای مشارکت در آن اعلام کردند، موجب شده بود که برخی رسانه‌های وابسته به محور ضد مقاومت در منطقه از این قضیه سوء استفاده کرده و آن را بر پروژه مقاومت فلسطین مؤثر بدانند.

انتهای پیام
captcha