تأکید وزرای گردشگری بحرین و اسرائیل بر لزوم گشودن راه‌های سرمایه‌گذاری
کد خبر: 3966374
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

تأکید وزرای گردشگری بحرین و اسرائیل بر لزوم گشودن راه‌های سرمایه‌گذاری

وزرای گردشگری بحرین و رژیم صهیونیستی ضمن تماس تلفنی با یکدیگر بر لزوم توسعه همکاری‌های مشترک و گشودن راه‌های سرمایه‌گذاری در راستای توافقات عادی‌سازی روابط دو طرف تأکید کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از صوت المنامه، «زاید الزیانی»، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین ظهر امروز در گفتگویی تلفنی با «اُریت فارکاش-هاکوهن»، وزیر گردشگری رژیم غاصب صهیونیستی به بررسی برخی از مسائل مربوط به بخش گردشگری و راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک بین بحرین و اسرائیل در چارچوب توافقنامه سازش پرداخت.

دو طرف با اشاره به اهمیت چنین جلساتی در خصوص توسعه و احیای بخش گردشگری با توجه به ثبات منطقه و تحولات مثبت تاریخی که به احیای بخش گردشگری کمک زیادی می‌کند و لزوم همکاری دو طرف برای گشودن راه‌های سرمایه‌گذاری در این بخش حیاتی تأکید کردند.

الزیانی آخرین تحولات بخش گردشگری در بحرین و تلاش‌های انجام شده از سوی وزارت مربوطه به منظور تقویت این بخش و عناصر بهبود‌دهنده خدمات گردشگری برای ارایه تصویری شایسته‌تر از بحرین به عنوان یک مکان گردشگری برای گردشگران منطقه و جهان را بیان نمود.

وی همچنین از اقدامات انجام شده از سوی هر دو طرف برای توسعه روابط دوجانبه به ویژه افتتاح خطوط هوایی فی ما بین و تسهیل امور رسمی مرتبط به سفر بین دو طرف تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha