تاکید 27 تشکل بحرینی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4169468
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

تاکید 27 تشکل بحرینی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

27 تشکیل بحرینی با تأکید بر مخالفت خود با عادی‌سازی روابط بین منامه و تل آویو، چنین توافقی را خطری برای منافع دو ملت بحرین و فلسطین دانستند.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی الاعلام، ابتکار عمل بحرینی مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که متشکل از 27 انجمن و نهاد بحرینی است، بار دیگر توافق‌های عادی‌سازی روابط بین بحرین و رژیم صهیونیستی را مردود دانسته و امضای چنین توافق‌نامه‌ای را خطری برای منافع ملت بحرین، فلسطین و کل امت اسلام دانسته است.

ابتکار عمل مبارزه با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالگرد امضای توافق‌نامه عادی‌سازی در چارچوب آنچه «توافق ابراهیم» نامیده می‌شود، حمایت خود را از توده‌های مردم فلسطین که در برابر اشغالگری قرار گرفته‌اند، برای آزادسازی سرزمین‌شان تلاش می‌کنند و به دنبال تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی در تمام سرزمین فلسطین هستند، ابراز کرد.

این نهاد بحرینی در بیانیه خود تأکید کرده است که مردم بحرین مخالفت قاطعانه خود را با چنین امتیازات رایگانی که در خدمت دشمن است و آن به کشتار و سوء استفاده بیشتر از مردم فلسطین تشویق می‌کند، اعلام می‌کنند.

ابتکار عمل بحرین، بار دیگر بر رد و تقبیح سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین که در سوم سپتامبر انجام شد، تأکید و اعلام کرد این سفر برخلاف اصول ملت بحرین بوده و تعرض به خاک این کشور به حساب می‌آید.

این نهاد همچنین از دولت بحرین خواسته است تا تمام روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند.

همچنین از همه اقشار مردم بحرین خواسته شده است تا به حمایت از مردم فلسطین ادامه دهند، در برابر نفوذ رژیم اشغالگر اسرائیل به این کشور هوشیار باشند، نسبت به نیرنگ‌های آگاه باشند و با تمام کسانی که با این رژیم ارتباط برقرار می‌کنند، قطع رابطه کنند.

انتهای پیام
captcha