وبینار «قدس؛ محور وحدت مسلمین» در پاکستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3968211
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

وبینار «قدس؛ محور وحدت مسلمین» در پاکستان برگزار می‌شود

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس وبینار «قدس؛ محور وحدت مسلمین» از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد برگزار می‌شود.

وبینار

به گزارش ایکنا از پاکستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس وبینار «قدس محور وحدت مسلمین» از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد با مشارکت دو نهاد فرهنگی مؤسسه امت واحده و جمعیت علمای پاکستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این وبینار با هدف زنده نگه داشتن قدس با استفاده از ظرفیت نخبگانی، تبیین توطئه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به اشغال فلسطین و تبیین دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله) نسبت به مسئله فلسطین، روز چهارشنبه، 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
در این وبینار که با حضور سیدعلی حسینی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان برگزار خواهد شد، چهارده نفر از نخبگان، استادان دانشگاه، علمای شیعه و اهل سنت، مدیران مدارس علمیه، رؤسای احزاب و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.
شایان ذکر است، مردم شهرهای مختلف پاکستان هرساله همگام با سایر کشورهای جهان روز قدس را گرامی داشته و با انجام راهپیمایی شکوهمند، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژِیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام و بر ادامه راه شهدای مقاومت تأکید می‌کنند.
انتهای پیام
captcha