واکنش حزب عدالت و توسعه مراکش به اقدام گردشگران صهیونیست
کد خبر: 3969256
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

واکنش حزب عدالت و توسعه مراکش به اقدام گردشگران صهیونیست

پس از آنکه گردشگران صهیونیست، به برافراشتن پرچم این رژیم در یک منطقه مرزی بین مراکش و الجزایر اقدام کردند، رهبران حزب عدالت و توسعه با محکوم کردن این اقدام، پرچم فلسطین و مراکش را در این منطقه مرزی مهم به اهتزاز درآوردند.

 به گزارش ایکنا به نقل از المیادین پس از آنکه یک گروه از گردشگران صهیونیست در عملی تحریک‌آمیز، پرچم اسراییل را در یک منطقه مرزی بین مراکش و الجزایر، بر افراشتند، رهبران حزب عدالت و توسعه به این عمل واکنش نشان داده و اقدام به برافراشتن پرچم مراکش و فلسطین در همان محل کردند.

 وبگاه اینترنتی حزب عدالت و توسعه مراکش به نقل از اسماعیل زوکار، دبیر محلی این حزب، اعلام کرده است که  برافراشتن پرچم‌های مراکش و فلسطین در منطقه «بین لجراف» در ابتدای ناحیه سعیدیه از جانب مسئولان حزب عدالت و توسعه واکنشی به برافراشتن پرچم رژیم اسرائیل در این منطقه بود که برای اهل مراکش از اهمیتی نمادین برخوردار است.

 وی در ادامه این منطقه را به عنوان نمادی از دوستی و برادری دو کشور الجزایر و مراکش معرفی و تصریح کرد: مردم مراکش در این منطقه که مشرف به الجزایر است، عکس‌های یادگاری می‌گیرند و گاهی میان آن‌ها و برادران و خواهران الجزایر، که در جانب دیگر مرز ایستاده‌اند، پیام‌های محبت‌آمیز مبادله می‌شود. همچنین برخی از مردم مراکش نیز از این طریق با خویشاوندان خود در الجزایر ارتباط برقرار می‌کند، چرا که بسته شدن مرزها بین دو کشور مانع دیدار آن‌ها با یکدیگر شده است.

انتهای پیام
captcha