آشنایی با فعالیت‌های مؤسسه «حامیم» و «نورالمجتبی» در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3969714
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

آشنایی با فعالیت‌های مؤسسه «حامیم» و «نورالمجتبی» در نمایشگاه مجازی قرآن

سامانه آموزش الکترونیکی «حامیم» از جمله موسسات حاضر در نمایشگاه مجازی قرآن کریم است که آموزش‌های مربوط به خواندن قرآن کریم و نماز را به ‌صورت تعاملی ارائه داده است.

آشنایی با فعالیت‌های موسسه «حامیم» و «نورالمجتبی» در نمایشگاه مجازی قرآن

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی، مدیرمسئول موسسه «حامیم» که با سامانه‌‌ای با همین نام در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافته است، درباره فعالیت این غرفه مجازی گفت: سامانه آموزش الکترونیکی «حامیم» سال ۱۳۹۵ با هدف همگانی کردن آموزش قرآن و در دسترس قراردادن آموزش‌های قرآنی برای تمامی علاقه‌مندانی که به جلسات و کلاس‌های قرآنی دسترسی ندارند، راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه «حامیم» با استفاده از بهترین اساتید قرآنی کشور، آموزش‌های قرآنی را در اختیار عموم قرار داده‌ است، تصریح کرد: سامانه آموزش الکترونیکی «حامیم» یک پایگاه اینترنتی و یک اپلیکیشن است که آموزش بهتر خواندن و بهتر فهمیدن قرآن را در اختیار علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌گذارد.

مدیرمسئول موسسه «حامیم» ادامه داد: بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن یادگیری روش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن با تصویر آیات برگزیده قرآن و معانی پیام‌های قرآنی آشنا شوند.

حسینی تاکید کرد: ویژگی خاص سامانه «حامیم» این است که آموزش‌های مربوط به خواندن قرآن کریم و نماز به‌صورت تعاملی ارائه می‌شود؛ یعنی افراد می‌توانند با مراجعه با این پایگاه اینترنتی یا با نصب اپلیکیشن، آیاتی از قرآن یا بخشی از نماز را بخوانند و صدای خودشان را ارسال کنند.

وی افزود: سامانه «حامیم» براساس تحلیل دقیق تلاوت یا قرائت کاربران، بازخورد لازم را ارائه می‌دهد و آموزش‌هایی که برای رفع اشکالات احتمالی وجود دارد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند مرحله به مرحله قرائت خود را ارتقا داده و با تلاوت بهتر قرآن آشنا شوند.

مدیرمسئول موسسه «حامیم» بیان کرد: تمامی خدمات موسسه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ علاقه‌مندان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای آموزش‌ها را فرا گرفته و بازخوردهای آموزشی را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش همچنین احسان فریدونی، مدیر روابط عمومی موسسه نورالمجتبی (ع) که با غرفه مجازی «ایمانور» در نمایشگاه مجازی قرآن حضور دارد، اظهار کرد: «ایمانور» متعلق به موسسه نورالمجتبی (ع) بوده و از سال ۱۳۹۸ کار خودش را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه «ایمانور» بهترین‌ و برترین تولیدکننده و توزیع‌کننده آموزش‌های مجازی با محتوای قرآن و عترت است، تاکید کرد: ما نخستین پلت‌فرمی هستیم که به‌صورت تخصصی در حوزه معارف اسلامی فعالیت می‌کنیم و بیش از ۷۰ هزار کاربر داریم.

مدیر روابط عمومی موسسه نورالمجتبی (ع) با بیان اینکه موسسه نورالمجتبی (ع) از ۱۳۹۳ دوره‌هایی را در موضوعات مختلف برگزار کرده است، تصریح کرد: عقائد قرآن، سبک زندگی اسلامی، انس با قرآن، آشنایی با تاریخ معصومین (ع)، احکام بندگی و دوره کامل داستان‌نویسی شش دوره فعال در «ایمانور» است.

فریدونی استفاده از اساتید بنام و محتوای آموزشی مناسب را از دلایل موفقیت «ایمانور» برشمرد و گفت: «ایمانور» به‌مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، دوره آموزش تفسیر سوره قدر را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha