حمایت از مظلومان اصل اساسی مکتب اسلام است
کد خبر: 3969763
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷

حمایت از مظلومان اصل اساسی مکتب اسلام است

عضو شورای خبرگان رهبری بیان کرد: حمایت از مظلومان جهان از مکاتب دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران است. امام راحل و پس از ارتحال ایشان نیز مقام معظم رهبری موضع‌گیری‌های خود را برای پشتیبانی از مظلومان جهان اعلام کرده‌اند.

حمایت از مظلومان از مکاتب دین اسلام استآیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با تأکید بر اینکه حمایت از مظلومان در مکتب اسلام یک اصل اساسی است، اظهار کرد: امام راحل و پس از ارتحال ایشان نیز مقام معظم رهبری موضع‌گیری‌های خود را برای پشتیبانی از مظلومان جهان اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در وصیت‌نامه حضرت علی(ع) به فرزندانش می‌خوانیم که ایشان می‌فرماید «نسبت به ظالم دشمن و نسبت به مظلوم حامی باشید.»؛ باید مسلمانان جهان به تأسی از قرآن و امیرالمؤمنین(ع) مسئله روز قدس را در جهان تبیین کنند و به جهانیان بفهمانند که جبهه استکبار چه جنایاتی در حق این مسلمانان کردند و اکنون نیز کشورهای سرسپرده‌ای همچون عربستان را با خود همراه کرده‌اند.

مدرس حوزه علمیه همدان تأکید کرد: این ابرقدرت‌ها و صهیونیسم‌ها هستند که نمی‌خواهند در منطقه اتحادی در بین مسلمانان شکل بگیرد که البته با شرایط حاکم بر منطقه و از بین رفتن داعش به دست امثال شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی و با شرایط نظامی کشور و ساخت موشک‌های پیشرفته این نقشه شوم ابر قدرت‌ها در حال نابودی است.

وی ادامه داد: اما متأسفانه در درون کشور برخی طرز تفکرشان آمریکایی است و هنوز به این درک نرسیده‌اند که خط و مشی سردار سلیمانی با دستور مقام معظم رهبری بوده و مصالح نظام را در پی داشته است.

موسوی اصفهانی گفت: دور نیست که جبهه استکبار و این غده سرطانی به دست نیروهای حزب‌الله و جهادی و تربیت‌شدگان در مکتب امام و شهید سلیمانی که برای حمایت از مظلومان جهان بسیج شده‌اند به نتیجه برسد.

انتهای پیام
captcha