رهبر جنبش انصارالله يمن: خطر اسرائیل برای همه امت اسلام است
کد خبر: 3969790
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

رهبر جنبش انصارالله يمن: خطر اسرائیل برای همه امت اسلام است

سيد عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به این که خطر اسرائیل برای همه امت اسلام است، گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس این پیام را می‌دهد که قدس یک مسئولیت و بخشی از تعهدات ایمانی مسلمانان است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، سيد عبدالملک بدرالدین الحوثی، در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت که اهمیت روز جهانی قدس، به حرکت در آوردن ملت‌ها در این روز است، حرکتی که مبنای آن، اهمیت قدس برای این ملت‌هاست.

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که دشمن صهیونیستی بازوی گروه فشار صهیونیسم جهانی است و غرب با تمام قوا از این دشمن حمایت می کند.

وی افزود: چالشی در این سطح می‌طلبد تا ملت‌ها به حرکت در آیند نه آنکه حرکت تنها در سطح توجهات رسمی عربی یا اسلامی باشد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: خطر اسرائیل برای همه امت اسلام است، همه امت از این خطر رنج می‌برند، در نتیجه این حق ماست تا در برابر خطری که ما را هدف قرار داده است به حرکت در آییم.

وی گفت: در این زمینه تفاوتی نیست که اعتبار حرکتمان به خاطر فلسطین باشد یا از این جنبه که اسرائیل دشمنی است که خطر و تهدیدی علیه همه ما به حساب می‌آید.

رهبر انصارالله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از طریق مزدورانش تلاش می‌کند ما را به یک امت گمراه در همه زمینه‌ها تبدیل کند و عقاید و باورهای گمراه کننده را در امت اسلامی رواج دهند.

سید الحوثی اظهار داشت که صهیونیست‌ها در مراکز تحقیقاتی خود روی اطلاعات گمراه‌کننده کار می‌کنند و برخی از رژیم حاکم عربی نیز به آنها اعتماد می‌کنند و از آنها مشاوره‌های نادرست دریافت می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که صهیونیست‌ها می‌خواهند قطب‌نمای دشمنی در منطقه را به سمت ایران بچرخانند تا این قطب نما به سمت خودشان برنگردد.

وی تأکید کرد که صهیونیست‌ها به ما به‌عنوان انسان واقعی نگاه نمی‌کنند و حتی دروس و برنامه‌های تحصیلی آنها برای آموزش و تربیت کودکان بر اساس دشمنی با امت ماست.

رهبر انصارالله یمن گفت که دشمن اسرائیلی فقط دشمن مانند بقیه دشمنان نیست، بلکه طبق آیات قرآن کریم، دشمن‌ترین دشمنان امت مسلمان هستند.

سید عبدالملک الحوثی افزود: رژیم صهیونیستی بر اساس جنایات و نسل‌کشی دسته‌جمعی تأسیس شد و فجیع‌ترین کشتارها را علیه ملت فلسطین و امت اسلامی مرتکب شده است.

وی به نقشه‌ شوم صهیونیست‌ها برای ضربه‌زدن به امت اسلامی اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها در تلاش برای گسترش فساد در همه زمینه‌ها به ویژه فساد اخلاقی هستند تا بنیان خانواده و جوامع مسلمان را از هم بپاشانند.

الحوثی اضافه کرد: صهیونیست‌ها روی ارائه اطلاعات اشتباه و در مراکز تحقیقاتی کار می‌کنند و تکیه برخی حکومت‌های عربی نیز به آنها است، درحالی که صهیونیست‌ها به آنان مشاور نادرستی می‌دهند.

رهبر انصارالله اضافه کرد: صهیونیست‌ها همچنین تلاش دارند که رویکردها و سیاست‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهند و مانع از انقلاب علمی در کشورهای اسلامی شوند و این همان چیزی است که ما در ترور دانشمندان ایرانی و عصبانیت صهیونیست‌ها نسبت به انقلاب علمی در ایران می‌بینیم.

الحوثی گفت: صهیونیست‌ها ما را به چشم یک انسان حقیقی نگاه نمی‌کنند، به طوری که حتی سیستم آموزشی آنان نیز تربیت کودکان‌شان بر دشمنی با امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: بر اساس نص صریح قرآن کریم، رژیم صهیونیستی بدترین دشمن و به عبارتی دشمن درجه یک امت ماست، آنان دوست نیستند بلکه بدترین دشمنانند و سعی می‌کنند بدترین زیان را به ما برسانند.

الحوثی اظهار کرد: خطر اسرائیل برای همه امت اسلام است، همه امت از این خطر رنج می‌برند، در نتیجه این حق ماست تا در برابر خطری که ما را هدف قرار داده است به حرکت در آییم.

وی افزود: به عنوان امت اسلام در برابر خدایمان مسئولیم تا برای مقابله با این خطر، اقدام کنیم. در این زمینه تفاوتی نیست که اعتبار حرکتمان به خاطر فلسطین باشد یا از این جنبه که اسرائیل دشمنی است که خطر و تهدیدی علیه همه ما به حساب می‌آید.
انتهای پیام
captcha