توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ملایر
کد خبر: 3970072
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ملایر

مسئول هیئت حضرت خدیجه(س) و پیروان عترت رزمندگان اسلام ملایر از پخت و توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان با عنوان «مهر مهدوی، علی یاوری» در بین خانواده‌های کم درآمد ملایر خبر داد.

پخت و توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ملایرمنیره روزبهانی، مسئول هیئت خواهران پیروان عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیئت حضرت خدیجه(س) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با شب‌های قدر ۳۵۰ پرس غذای گرم با شعار «مهر مهدوی، علی یاوری» در بین خانواده‌های کم درآمد ملایر توزیع شد.

وی با بیان اینکه پخت این تعداد پرس غذا به همت هیئت خواهران حضرت خدیجه(س) و پیروان عترت رزمندگان اسلام ملایر انجام شد، گفت: در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز یکصد بسته معیشتی از سوی هیئت خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیئت حضرت خدیجه(س) در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

روزبهانی با بیان اینکه مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته 20 میلیون تومان بود، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت گوسفند، پنیر و... بود، افزود: ماه رمضان امسال نیز دو عدد گوسفند ذبح شد که گوشت گرم بسته‌بندی و با بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان سال گذشته نیز طرح مهر مهدوی و علی یاوری با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های کم درآمد اجرا شد و حدود 400 بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

روزبهانی با بیان اینکه همه کمک‌ها از سوی خیران و اعضای هیئت تأمین می‌شود، تصریح کرد: این هیئت‌ها علاوه بر این طرح در ماه مبارک رمضان برنامه‌های دیگری نیز دارند.

وی طرح ختم قرآن به‌صورت روزانه با مشارکت 120 نفر از بانوان هیئت در طول ماه رمضان، فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی و... را نیز از دیگر برنامه‌های این هیئت در ماه رمضان برشمرد.

پخت و توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ملایر

پخت و توزیع بیش از ۳۵۰ پرس غذای گرم در ملایر

انتهای پیام
captcha