تخصیص بن تخفیف نمایشگاه قرآن برای دانشجویان و طلاب
کد خبر: 3970483
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

تخصیص بن تخفیف نمایشگاه قرآن برای دانشجویان و طلاب

مدیر اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم از تخصیص بن تخفیف خرید از نمایشگاه قرآن برای طلاب و دانشجویان علوم دینی خبر داد.

اختصاص بن تخفیف خرید از نمایشگاه قرآن برای دانشجویان و طلاب

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم با اشاره به اختصاص بن تخفیف خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم برای دانشجویان علوم قرآنی و طلاب، گفت: از روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه بن تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو و طلبه که در رشته‌های علوم قرآنی تحصیل می‌کنند، تخصیص داده شده است. این بن تخفیف علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف ارائه شده در نمایشگاه است.

وی افزود: این افراد غیر از ۱۷ هزار فعال قرآنی هستند که بن خرید دریافت کرده‌اند. مبلغ این بن ۲۰۰ هزار تومان است که 100 هزار تومان از سوی نمایشگاه و ۱۰۰ هزار تومان از سوی دانشجو یا طلبه هنگام خرید کتاب پرداخت می‌شود.

معاون اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از اطلاع‌رسانی پیامکی برای دانشجویان و طلابی که مشمول این بن‌های تخفیف می‌شوند، بیان کرد: از روز گذشته (19 اردیبهشت) برای این تعداد دانشجو و طلبه پیامک ارسال شد. این پیامک برای دانشجویانی ارسال می‌شود که توانسته‌ایم اطلاعات آنان را در این فرصت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حوزه‌های علمیه دریافت کنیم. طلاب و دانشجویان پس از دریافت پیامک می‌توانند به سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.

خدمتکار با بیان این که پنج هزار طلبه سطح دو و سه و همچنین پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی علوم قرآنی از این بن استفاده می‌کنند، درباره قرار نگرفتن تمام دانشجویان و طلاب در این فهرست، گفت: بخشی از این کار به اطلاعاتی مربوط می‌شود که در اختیار داشتیم. مثلاً اطلاعات بسیاری از دانشجویان و طلاب موجود بود ولی کد ملی آنان را نداشتیم و مجبور شدیم نام آنان را حذف کنیم، برای اولین بار چنین تجربه‌ای را پشت سر می‌گذاریم. بخش دیگر نیز به محدودیت اعتبارات برمی‌گردد ولی عامل اصلی، نداشتن اطلاعات کامل بود.

انتهای پیام
captcha