اعلام همبستگی ستارگان فوتبال جهان با مردم فلسطین
کد خبر: 3971135
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

اعلام همبستگی ستارگان فوتبال جهان با مردم فلسطین

جمعی از ستارگان فوتبال جهان، با اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فرست پست، جمعی از ستارگان مسلمان دنیای فوتبال با فلسطینان ابراز همبستگی کردند. 

این ورزشکاران در روزهای اخیر با اعلام موضع خود از جمله اشتراک پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، خشونت رژیم اسرائیل علیه مردم بیت‌المقدس و نوار غزه را محکوم کردند. 

پل پوگبا، بازیکن منچستریونایتد با اشاره به عید سعید فطر در این هفته نوشت: جهان به آرامش و عشق احتیاج دارد. به زودی عید خواهد بود، بگذارید همه ما یکدیگر را دوست داشته باشیم. برای فلسطین دعا کنیم. 

مهاجم الجزایری ریاض محرز که در منچستر سیتی بازی می‌کند، تصویری از پرچم فلسطین با هشتگ #SaveSheikhJarrah (شیخ جراح را نجات دهید) را توییت کرد. این پست بیش از 50،000 بار بازتوییت شده است.

اشرف حکیمی بازیکن مراکشی تیم  اینترمیلان ایتالیا هم در توئیتی، ویدیویی از زنی فلسطینی را که از سوی نیروهای امنیتی اسرائیل دستگیر شده است، منتشر کرد.

فردریک کانوته، مهاجم سابق تیم ملی مالی و تاتنهام در توییتر خود نوشت : آپارتاید ادامه دارد و فلسطینیان از خانه‌های خود اخراج می‌شوند در حالی که بیشتر رهبران جهان در بهترین حالت با سکوت و در بدترین حالت حمایت مستقیم از اشغالگران در این جنایات شریک هستند.

احمد حسن کوکا، بازیکن مصری که در حال حاضر در تیم المپیاکوس یونان بازی می‌کند نیز پیامی را برای حمایت از فلسطینیان ارسال کرد.

همچنین از دیگر ورزشکاران می‌توان به حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق ورزش‌های رزمی ترکیبی روسیه، فرانک ریبری فوتبالیست فرانسوی، شکودران مصطفی فوتبالیست آلمانی و محمد ابوتریکه ستاره سابق فوتبال مصر اشاره کرد که در حال حاضر مفسر کانال ورزشی بین اسپورت در قطر است.

انتهای پیام
captcha