نماز عید فطر در سوئد مجازی اقامه می‌شود
کد خبر: 3971136
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

نماز عید فطر در سوئد مجازی اقامه می‌شود

نماز عید فطر به دلیل کرونا به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد به صورت مجازی و با نیت فُرادی اقامه می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اهمیت رعایت قوانین و توصیه‌های بهداشتی، نماز عید فطر امسال در محل مرکز برگزار نخواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید همزمان با حلول عید فطر، اقامه نماز عید به صورت مجازی و با نیت فُرادی از طریق یوتیوب و فیسبوک مرکز اسلامی امام علی(ع) مقدور است.

این نماز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حکیم الهی اقامه می‌شود و از طریق لینک مستقیم یوتیوب از طریق سامانه اینترنتی مرکز به نشانی www.imamalicenter.se/arkiv/ar و صفحه فیس بوک مرکز به آدرس www.facebook.com/farsiislam قابل دسترسی است.

نمازگزاران می‌توانند ساعت 10 صبح روز عید همزمان با نیت نماز فرادی در این مراسم عبادی شرکت و نماز عید را به صورت همراهی اقامه کنند.

مرکز اسلامی سوئد همچنین اعلام کرد: امروز چهارشنبه 12 می 2021 برابر با 22 اردیبهشت‌ماه بعد از ساعت 22، روز دقیق عید فطر از طریق سامانه اینترنتی مرکز و کانال‌های مرکز در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha