تجمع اعتراضی دانشجویان همدانی در پی هتک حرمت به مسجد‌الاقصی
کد خبر: 3971324
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

تجمع اعتراضی دانشجویان همدانی در پی هتک حرمت به مسجد‌الاقصی

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از تجمع اعتراضی جمعی از بسیجیان و دانشگاهیان در پی هتک حرمت به مسجدالاقصی خبر داد.

تجمع اعتراضی دانشجویان همدانی در پی هتک حرمت به مسجد‌الاقصیحمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ظهر امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه جمعی از دانشگاهیان و بسیجیان استان با تجمع در امامزاده عبدالله همدان هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و حمله تروریستی به دانش‌آموزان افغانی را محکوم کردند.

وی ادامه داد: این دانشجویان و جوانان بسیجی با این تجمع اعتراضی به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند حمایت از قدس و مسلمانان در چنگ رژیم صهیونیستی یک وظیفه همگانی است، از این رژیم غاصب اعلام انزجار کردند.

پورحسینی با اشاره به اینکه آزادسازی قدس برای جوانان مومن انقلابی یک آرمان است افزود: یکی از راهبردهای آمریکایی‌ها در منطقه عادی‌سازی رژیم صهیونیستی در اذهان دولت مردان و عموم مردم است که با نامگذاری روز قدس توسط امام(ره) این توطئه خنثی شده و از این پس نیز جوانان انقلابی باید در صحنه بوده و از این عادی سازی پیشگیری کنند.

وی در پایان گفت: جوانان مومن انقلابی امروز با حضور در امامزاده عبدالله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha