انتقاد نماینده مسلمان کنگره آمریکا از بایدن به خاطر طرفداری از رژیم اشغالگر
کد خبر: 3971431
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

انتقاد نماینده مسلمان کنگره آمریکا از بایدن به خاطر طرفداری از رژیم اشغالگر

 ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا در واکنش به بیانیه کاخ سفید و سخنان بایدن در دفاع از اسرائل، رئیس‌جمهور آمریکا را طرفدار یک رژیم اشغالگر خطاب کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  حساب توئیتری ایلهان عمر،  این نماینده مسلمان کنگره آمریکا در واکنش به بیانیه کاخ سفید و سخنان بایدن در دفاع از اسرائل در توئیتی نوشت: (در این بیانیه) هیچ اشاره‌ای به (بیرون راندن فلسطینی‌ها) از (محله) شیخ جراح نشده؛ هیچ اشاره‌ای به حمله به مسجد الاقصی نشده؛ هیچ اشاره‌ای به 13 کودک بی‌گناه کشته شده در حملات هوایی (اسرائیل) نشده است. هیچ اشاره‌ای به اشغال مداوم میلیون‌ها نفر در یک زندان فضای باز نشده است. شما حقوق بشر را در اولویت قرار نمی‌دهید. شما طرفدار یک ظالم اشغالگر هستید!

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای با حمایت از آنچه حق اسرائیل برای دفاع از خود در مقابل حملات راکتی حماس خواند، اعلام کرد که با نتانیاهو در خصوص درگیری‌های اخیر تلفنی صحبت کرده است.

روز گذشته نیز ایلهان عمر در جواب حمایت ترامپ از رژیم صهیونیستی نوشت: جای تعجب نیست که یک فرد معتقد به برتری سفیدپوستان که شورشی را علیه دولت ما تحریک کرد، نئونازی‌ها را افراد بسیار خوب خواند و بچه‌ها را از مادران خود جدا کرد، از نقض حقوق بشر علیه کودکان بی گناه (فلسطینی) حمایت می‌کند. طرفدار بشریت و فلسطینیان باشید. 

وی در توئیتی نوشت : این حملات به منظور تضعیف توانایی ما در مبارزه با وضعیت موجود و بیرون راندن ما از كنگره انجام شده است. به ما كمک كنید تا برای این نبرد آماده شویم.

انتهای پیام
captcha