انگشتر رهبر انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد
کد خبر: 3971487
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

انگشتر رهبر انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

انگشتر مقام معظم رهبری، اهدایی راحله امینیان به برنامه «مردم ماه»؛ که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق تهیه شده بود، موجب آزادسازی زندانیان شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آخرین قسمت از مجموعه برنامه «مردم ماه»؛ که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق تهیه شد، سرنوشت انگشتر متبرک مقام معظم رهبری که راحله امنیان مجری رسانه ملی به مجموعه عقیق اهدا کرد و قرار بود تا صرف آزادسازی زندانیان شود، مشخص و به فردی که بالاترین مبلغ پیشنهادی را در جهت آزادسازی زندانیان اعلام داشت، اهدا شد.

از زمان اعلام فراخوان برای پویش آزادسازی زندانیان به واسطه انگشتر متبرک مقام معظم رهبری، پیشنهادات بسیاری به مجموعه عقیق رسید و نهایتاً این انگشتر به مجموعه بیمه تجارت نو که پیشنهاد ۱۱۰ میلیون تومانی را ارئه داده بود، اهدا شد.

در آخرین قسمت از ویژه برنامه مردم ماه، راحله امینیان که این انگشتر را برای استفاده در امور خیر به مجموعه عقیق اهدا کرد، اظهار کرد: این هدیه بزرگ‌ترین هدیه زندگی من بود اما بسیار خوشحالم که در این راه استفاده شد و حتی ذره‌ای از کاری که کردم پشیمان نیستم.

وی در ادامه افزود: از روزی که مهمان برنامه مردم ماه و مجموعه عقیق شدم تا امروز اتفاقات بسیار خوشایندی برای من رخ داده و حتی یک نگین شرف الشمس و چفیه متبرک مقام معظم رهبری با واسطه‌های مختلف به دستم رسیده است.

در برنامه پایانی مردم ماه، این انگشتر متبرک به ابراهیم غلامی، نماینده مجموعه بیمه تجارت نو اهدا شد. همچنین در این برنامه چک به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تحویل مجموعه عقیق شد که این مبلغ به آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد و گزارش آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

به گفته ابراهیم غلامی در برنامه مردم ماه، این انگشتر به مجموعه موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد

انتهای پیام
captcha