یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره باب الرحمه
کد خبر: 3972019
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مقبره باب الرحمه

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست، صبح امروز دوشنبه، 27 اردیبهشت، به مقبره باب الرحمه در نزدیکی مسجد‌الاقصی یورش برده و قبور مسلمانان را مورد هتک حرمت قرار دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست، صبح امروز با یورش به مقبره باب الرحمه در مجاورت مسجدالاقصی و در نزدیکی باب الاسباط این مسجد، شروع به ادای مراسم تلمودی خود کرده و به قبور مسلمانان هتک حرمت کردند.
 
به گفته شاهدان عینی، شهرک‌نشینان پیش از حمله به این مقبره، مراسم یهودیان را در میدان امام غزالی در مقابل باب الاسباط برگزار کرده و سپس با یورش به مقبره باب الرحمه، نمازهای تلمودی خود را در کنار باب الرحمه در وسط مقبره بجا آوردند.
 
گفتنی است، اقدامات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در مقبره باب الرحمه پس از شکست آنها در حمله به مسجد‌الاقصی از سمت باب المغاربه برای دومین روز پی در پی اتفاق افتاده است.
 
شایان ذکر است، درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته گذشته و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.
 
در طول یک هفته گذشته، صهیونیست‌ها تاکنون نزدیک به 200 فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند.
 
اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل‌آویو، پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان‌های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است.
 
مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.
 
یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره باب الرحمه مسجد الاقصی
انتهای پیام
captcha