سوء استفاده رژیم صهیونیستی از آیات قرآن برای توجیه جنایات خود
کد خبر: 3972395
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از آیات قرآن برای توجیه جنایات خود

رژیم صهیونیستی به هر وسیله‌ای متوسل می‌شود تا بر جنایات خود سرپوش بگذارد و خود را یک رژیم دینی یهودی معرفی کند. این بار نیز برای توجیه جنایات خود به آیات قرآن متوسل شده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی، حساب توئیتری «اسرائیل بالعربیه» که حساب رسمی رژیم اسرائیل در توئیتر است، اخیراً با انتشار آیات 1 تا 4 سوره مبارکه فیل و الصاق تصویری از آتش و خاک متصاعد شده از یکی از ساختمان‌های مسکونی در حال تخریب نوار غزه در حمله جنگنده‌های اسرائیلی، تلاش کرده است جنایات خود را توجیه کند.
 
اما تفاوت رژیم صهیونیستی با داستان اصحاب فیل آن است که اصحاب فیل ابرهه حبشی و لشگریان او بودند که در سال 570 میلادی قصد تخریب خانه خدا در مکه مکرمه را داشتند، اما اکنون اسرائیلی‌های جنایتکار با حفاری‌های غیرقانونی قصد تخریب مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی را که نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف مسلمانان است، دارند و در جست‌وجوی معبد موهوم خود هستند.

اقدام رژیم اسرائیل در اقتباس از آیات قرآن کریم مورد تمسخر کاربران و فعالان توئیتری قرار گرفته است.
 
حساب کاربری UmairBinToheed در تمسخر این اقدام نوشته است: «رژیم صهیونیستی اسرائیل از آیات قرآن اقتباس می‌کند درحالی که مردم بی‌گناه را در غزه به قتل می‌رساند.»
 
حساب کاربری Mohammed نیز توئیت کرده است: «بله، این داستان نیروی اشغالگر (اصحاب فیل) است که خداوند آن را نابود کند.» وی به اشغالگری اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی و دیگر سرزمین‌های عربی اشاره کرده است.
 
Humama نیز در توئیتی نوشته است: «آنها (اسرائیلی‌ها) به معنای واقعی کلمه ما را با استفاده از آیات قرآن که درباره یاری خداوند صحبت می‌کند، مورد تمسخر قرار می‌دهند.»
 
این حساب کاربری در ادامه با استناد به آیه 30 سوره مبارکه انفال «وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ» نوشت که وعده خداوند حق است و خشم او به زودی آنها (اسرائیلی‌ها) را خواهد گرفت.
 
The Yeti نیز خطاب به حساب کاربری اسرائیل نوشت: «این قرآن که تو در اقتباس از آن به خطا رفته‌ای و همچنین تورات، در روز قیامت به جنایات تو شهادت می‌دهند.»
 
در ادامه، حساب کاربری Saad Bin Salah هم نوشت: «اسرائیلی‌ها عهد کرده‌اند که کتاب خدا را طبق هوای نفس خود تحریف کنند.»
 
یک کاربر دیگر در توئیتر نیز توئیت دولت اسرائیل را منزجرکننده‌ترین توئیت در توئیتر برشمرده است.
 
اوضاع فلسطین اشغالی از 13 آوریل به دنبال حملات وحشیانه نظامیات صهیونیست و شهرک نشینان به شهر قدس اشغالی به ویژه مسجد الاقصی و اطراف آن و محله شیخ جراح در مرکز قدس، شدت گرفت و نظامیان صهیونیست ‌12 باب از منازل فلسطینیان را تخلیه و ساکنان آنها را به شهرک نشینان صهیونیست تحویل دادند.
 
تا دیروز، سه‌شنبه، 28 اردیبهشت، شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به 27 تن رسیده و تا کنون حدود 4 هزار نفر در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.
 
در پاسخ گروه‌های مقاومت فلسطینی و شلیک موشک‌های مقاومت از غزه به سرزمین‌های اشغالی ‌12 صهیونیست نیز کشته و بیش از 600 نفر مجروح شده‌اند.
انتهای پیام
captcha