برگزاری بیش از 100 ختم قرآن بانوان در آستان عباسی
کد خبر: 3973242
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

برگزاری بیش از 100 ختم قرآن بانوان در آستان عباسی

مرکز آموزش قرآن کریم بانوان وابسته به آستان مقدس عباسی از برگزاری بیش از 100 ختم قرآن بانوان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مرکز آموزش قرآن کریم بانوان وابسته به بخش امور معارف اسلامی آستان مقدس عباسی اعلام کرد که این 100 مراسم ختم قرآن در مقر این مرکز در استان نجف یا شعبه‌های آن در دیگر استان‌های عراق و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
منار الجبوری، مدیر مرکز آموزش قرآن بانوان در این باره گفت: برپایی مراسم ختم قرآن، در ماه رمضان امسال در شرایط استثنایی به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد، اما توانستیم این تعداد ختم قرآن را برگزار کنیم و از برکات این ماه پرفضیلت بهره ببریم.
 
وی افزود: مراسم ختم قرآن در حسینیه‌ها و برخی منازل تحت نظارت بانوان قاری قرآن و متخصص در این زمینه که از پیش به این منظور انتخاب شده بودند، انجام شد.
 
الجبوری توضیح داد: این مراسم تنها شامل تلاوت قرآن نمی‌شد بلکه بخش‌های تفسیری و تبیین مفاهیم آیات قرآن و احکام آن و همچنین مسابقات قرآنی، سخنرانی‌های فقهی و آموزش قرائت‌ قرآن نیز از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که بحمدالله با رعایت فاصله اجتماعی مورد استقبال بانوان قرار گرفت.
انتهای پیام
captcha