جلد دوم کتاب «مشاهیر و فعالان قرآنی یزد» چاپ می‌شود
کد خبر: 3974813
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

جلد دوم کتاب «مشاهیر و فعالان قرآنی یزد» چاپ می‌شود

دانشکده علوم قرآنی میبد در فراخوانی از قاریان و حافظان استان یزد درخواست کرد نسبت به ارسال رزومه برای چاپ جلد دوم کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی استان اقدام کنند.

جلد دوم کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی یزد چاپ می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، دانشکده علوم قرآنی میبد در فراخوانی از قاریان و حافظان استان یزد درخواست کرد نسبت به ارسال رزومه برای چاپ جلد دوم کتاب «مشاهیر و فعالان قرآنی استان» اقدام کنند.

در این فراخوان آمده است: «به یاری خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار(ع) جلد نخست کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی استان یزد ویژه مفسران و استادان قرآنی به چاپ رسید.

اکنون برآن هستیم که جلد دوم این کتاب را که ویژه قاریان و حافظان است گردآوری کنیم. لذا از شما فرهیختگان تقاضا داریم رزومه قرآنی خود را طبق الگوی پیوست آماده کرده و از طریق پیامرسان‌های ایتا و واتساپ به شماره‌های 09133230769 و 09132538771 محمدمهدی خواجه‌پور و مجتبی محمدی مزرعه شاهی، اعضای هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی میبد و یا ایمیل mojtaba63mohammadi@gmail.com  و dr.khpour@gmail.com ارسال فرمایید.

در ضمن جهت مساعدت و همکاری نام یا شماره تلفن یا رزومه حافظان و قاریانی که می‌شناسید را به شماره‌های مذکور یا ایمیل یاد شده ارسال کنید.»

نمونه رزومه

انتهای پیام
captcha