ملاک‌های اصلح در جامعه تبیین شود / اثرات مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3975203
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

ملاک‌های اصلح در جامعه تبیین شود / اثرات مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا ضمن تبیین ملاک‌های اصلح، مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرد، به اثرات حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداخت.

اثرات مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، امروز، 12 خرداد در نشست با تعدادی از بانوان گروه‌های جهادی، با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات خواستار تبلیغ و فعالیت ویژه گروه‌های جهادی در ایام انتخابات شد و اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا ضمن تبیین ملاک‌های اصلح، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کرد.

وی به اثرات حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم باعث حفظ امنیت نظام می‌شود و تا وقتی دشمن شاهد مشارکت مردم در صحنه باشد هیچگاه به دنبال حمله نظامی نخواهد بود و جامعه موفق جامعه‌ای است که پشتوانه مردمی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: لازمه نشر معارف اسلامی داشتن حکومت است و حکومت با حضور مردم شکل می‌گیرد، لذا برای اینکه بتوانیم معارف اسلامی را به مردم دنیا برسانیم نیاز به حکومت قوی داریم.

وی به یکی دیگر از اثرات حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه باعث شکست و خنثی شدن تحریم‌های دشمن می‌شود و طی این چهل سال هر زمان دشمن گمان کرد نظام پشتوانه مردمی ندارد، تحریم‌ها را افزایش داد.

شمس بیان کرد: در انتخاب اصلح ما با اشخاص کار نداریم و تعصب خاصی نباید به اشخاص داشته باشیم بلکه نوع تفکر و نگرش افراد مهم است، اگر تفکر او انقلابی و در مسیر حق باشد به او رأی می‌دهیم و تا وقتی تفکرش تغییر نکند و از مسیر حق منحرف نشود با او همراه خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha