راهیابی 2 نفر از فرهنگیان ملایر به مرحله نهایی مسابقات قرآن
کد خبر: 3975876
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

راهیابی 2 نفر از فرهنگیان ملایر به مرحله نهایی مسابقات قرآن

معاون پرورشی اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان ملایر از راهیابی دو نفر از فرهنگیان ملایری به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری خبر داد.

راهیابی 2 نفر از فرهنگیان ملایر به مرحله نهایی مسابقات قرآنمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش‌ و پرورش ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بعد از برگزاری مرحله استانی مسابقات با حضور منتخبان تمامی شهرستان‌ها و مناطق، پنج نفر از فرهنگیان ملایر حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: در بخش فرهنگیان مسابقات قرآن و عترت، شهرستان ملایر موفق به کسب 2 رتبه اول 2 رتبه دوم و 1 رتبه سوم شد.

بیات گفت: از این تعداد نیز دو نفر، شامل خانم لیلا صارمی در رشته احکام و خانم حنانه رضایی‌تبار در رشته قرائت به‌عنوان نمایندگان شهرستان ملایر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به فرهنگیان شهرستان، بیان کرد: در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی نیز 40 نفر از دانش‌آموزان ملایر رتبه‌های برتر را در استان کسب کردند.

بیات تصریح کرد: شهرستان ملایر در بخش دانش‌آموزی موفق به کسب 13 رتبه اول، 16 رتبه دوم و 11 رتبه سوم در استان در رشته‌های مختلف شد.

معاون پرورشی آموزش‌ و پرورش ملایر با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند انس دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت(ع)، اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی بالغ بر هشت هزار دانش‌آموز، در مرحله شهرستانی بیش از دو هزار و 500 دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز بیش از یک هزار دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش‌آموزان و اولیا از زحمات و همراهی مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس و همکاران حوزه پرورشی اداره در برگزاری مراحل مختلف مسابقات و تلاش برای نشر معارف اهل‌ بیت(ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha