دعوت فرماندار کرج از مردم برای حضور در انتخابات
کد خبر: 3975937
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

دعوت فرماندار کرج از مردم برای حضور در انتخابات

فرماندار کرج از مردم البرز خواست تا با حضور حداکثری خود در انتخابات روز جمعه، 28 خردادماه، نماد وحدت ایران کوچک باشند.

دعوت فرماندار کرج از مردم برای حضور در انتخابات

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، غفور قاسم‎‌پور، فرماندار کرج با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از کرج به عنوان «ایرانِ کوچک»، بیان کرد: ساکنان ایران کوچک در عین تنوع و کثرت‌ آرا، افکار، آداب و رسوم با هر رأی خود و مُهری که پای شناسنامه ایران به ثبت می‌رسد، نمادی از «وحدت» برای پیوستن به خیل خروشان مشارکت ملی و اجماعی بر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی بار دیگر با دعوت از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: این روزها جای جای ایران کوچک نیز در شور و تکاپوی انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان شهری است و این جریان به‌مثابه نبض تپنده‌ای در قلب البرز شریان دارد.

قاسم‌پور بیان کرد: این نشاط و پویایی انتخاباتی که در کرج حکمفرما است؛ مبین آن است که نخبگان کرج، شهر به شهر برای آباد کردن قطعه‌ای از ایران کوچک بر پهنه نقشه گسترده ایران زمین بپا خاسته‌اند؛ این پویش و خروش ساکنان دیار ایران کوچک را قدر می‌نهیم.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج در پایان این پیام از آحاد افراد جامعه، شخصیت‌های علمی، نخبگان اجتماعی، دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران، هنرمندان، جوانان، بانوان، اصناف، اصحاب رسانه، رأی اولی‌ها و... دعوت به عمل آورد تا وعده روز جمعه، 28 خردادماه را با حضور حداکثری در صندوق‌های اخذ رأی محقق کنند.

انتهای پیام
captcha